П`ятниця, 29.03.2024, 10:02Вітаю Вас Гість | RSS
Вчитель
Меню сайту
Категорії розділу
відео [0]
відоматеріали
привітання [1] пам'ятки [1]
новини [5]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 58
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог, відео


Головна » 2009 » Грудень » 28 » Вчителю
21:58
Вчителю
________________________________________
ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ПЕДАГОГА

 Будьте доброзичливими до вихованців. Завжди пам’ятайте слова Мішеля Монтеня: «Тому, хто не оволодів наукою добра, будь-яка інша наука приносить лише шкоду».

 Частіше посміхайтесь вихованцям. Усмішка педагога створює атмосферу пошуку, настрою, успіху.

 Учиться бачити себе з боку, очима дітей, колег. Частіше аналізуйте власну діяльність; ставте себе на місце вихованців; чесно визнавайте свої помилки.
 
 Умійте слухати дітей, намагайтесь зрозуміти їхній настрій.
 
 Стимулюйте спілкування з вихованцями. Будьте ініціатором спілкування.
 
 Завжди підтримуйте у дітей позитивну установку.
 
 Ніколи не критикуйте без потреби. Критика засіб, а не мета.
 
 Об’єктом критики може бути тільки погано виконане завдання, але ні в якому разі не особистість дитини.
 
 Не поспішайте з прийняттям рішень, особливо покарань.
 
 Умійте ставити себе на місце дітей, намагайтеся побачити проблему їхніми очима.

Позитивні повідомлення

 Схвалення, заохочення сприяють самовдосконаленню дитини, розвитку позитивної самооцінки.

 Кожна дитина потребує таких повідомлень щоденно.

 Підтверджує самоцінність дитини. Схвалюйте кожне її зусилля, кожен успіх, а не лише результати.

 Поважайте дитину. Це буде запорукою її самоповаги та поваги інших.




Індивідуальність


 Постійно говоріть дітям про їх унікальність, особливості.

 Зробіть з кожною дитиною «Мою книгу» (фотографії, малюнки, обрис чи відбиток руки, ім’я тощо)

 Розміщуйте в приміщенні дзеркала, щоб дитина мала можливість розглядати себе.

 Обирайте «Дитину життя». Протягом тижня вона буде особливим помічником.

 Будьте уважними до інтересів та проблем кожної дитини. Шануйте її права.


Взаємозв’язки


 Вчіть дітей вступати в гру з іншими дітьми, привносячи щось своє. Плануйте такі види діяльності, які сприяли б взаємодії дитини з іншими дітьми.

 Створіть у групі «Зону для двох».

 Створюйте такі ситуації, за яких у дітей виникало б бажання допомагати іншим.

Прикріплення: Картинка 1
Категорія: пам'ятки | Переглядів: 1000 | Додав: солнце1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Грудень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Сходинки до вершин знань Школьный дворик Рудаковой Лидии
Вхід на сайт